بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت اسوه هاي ايمان، صلابت و برد باري به میهن اسلامی و تجلی گر رشادت های مردان و زنان آزاده‏ ای است که با تاسی از مکتب حسینی و پایداری بی بدیل خویش، زيباترين تصوير را از عظمت و صلابت فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشتند.

این یادگاران دفاع مقدس با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به خدا و وطن برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر، جهانيان را به شگفتي وا داشتند و با استقامت وصف ناپذير الگوهاي جاودانه تاريخ شدند.

اميد كه تلاش ماندگار اين آزادگان در حفظ و صيانت از مكتب و ميهن، راهگشا و بصیرت افزای جوانان و آينده سازان ايران اسلامي باشد.

اینک با گرامیداشت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنيانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای دفاع مقدس، براي تمامي ايثارگران و آزادگان عزيز به ويژه آزادگان گرانقدر ساكن در جزيره كيش و خانواده هاي عزيزشان آرزوي سلامتي و توفيقات روزافزون داریم.

 

 



تاريخ : 26 / 5 / 1394برچسب:, | 11:27 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |

 



تاريخ : 27 / 3 / 1394برچسب:, | 11:7 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |

 

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر جزيره كيش در نشست نهضت روشنگري بسيجيان كيش با موضوع مقابله با آسيب هاي موادمخدر در سخناني با يادآوري ريشه كن كردن فلج اطفال با مشاركت بسيج، اظهار داشت: بسيج بايد براي ريشه كن كردن اعتياد هم به ميدان بيايد.

به گزارش پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) کیش به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر كيش، نشست نهضت روشنگري بسيجيان با حضور دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر جزيره كيش ، فرمانده مركز مقاوت بسيج كيش، معاون اجتماعي و رئيس پليس امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي كيش، مشاور معاون اجتماعي سازمان منطقه آزاد و سرگروه هاي حلقه صالحين كيش در مركز مقاومت بسيج كيش برگزار شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر جزيره كيش در ابتدا ولادت حضرت مهدي (عج) و نيمه شعبان را به همه بسيجيان تبريك گفت.

جهان در ادامه گفت: بسيجيان كساني هستند، كه تمام وجود خود را وقف اين سرزمين كردند تا اين انقلاب پا بر جا و گسترده بماند، بنابراين نشست در بين بسيجيان افتخاري است كه نصيب بنده شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر جزيره كيش در ادامه گفت: بسيج بايد در وسط ميدان باشد تا فضيلت هاي انقلاب پا بر جا بماند و بسيج بايد علمش را به دوش بگيرد و هر فرمانده بسيج پايگاه خودش بايد در عرصه فرهنگي شروع به كار كند و بهترين كار فرهنگي در دستان بسيج است.

جهان در ادامه افزود تمام بسيجيان به همراه خانواده ها بايد در كليه مراسمات، جشن ها كه در سطح جزيره برگزار مي شود شركت كنند چون اگر ما نرويم و حضور پيدا نكنيم ديگران و عده اي كه باعث ناهنجاري در جامعه مي شوند شركت مي كنند و ما بايد از خودمان هزينه كنيم و در وسط ميدان باشيم.

دبير شوراي مواد مخدر جزيره كيش در خصوص مصرف موادمخدر در سطح جزيره و در بين خانواده تذكر داد و گفت: ما بايد به بچه ها نه گفتن را ديكته كنيم و به فرزندانمان آموزش بدهيم.

محمد حسن جهان در ادامه به سه نكته اساسي در زندگي اشاره كرد و گفت: اطاعت از خدا يعني همان امر به معروف و نهي از منكر، خدمت به خلق خدا يعني مردمي كه دستشان از همه جا كوتاه است و پيروي از ولايت فقيه، سه نكته اساسي و مهم در زندگي است.

وي رمز موفقيت و پيشرفت و اعتلاي ميهن را پيروي از ولايت فقيه دانست و گفت: اگر پشت سر ولايت فقيه حركت كنيم عاقبت به خير مي شويم.

جهان در ادامه افزود: دشمن با جنگ نرم با ما در جنگ هستند و در عرصه فرهنگي با ما مبارزه مي كنند و اگر بسيج پرچم را در دست بگيرد مي تواند با ماهواره و موادمخدر مبارزه كند و ما بايد به كمك نيروي انتظامي با اين ناهنجاري ها مبارزه كنيم .

دبيرشوراي مواد مخدر جزيره كيش در پايان با بيان اينكه بسيج بايد فرهنگ سازي كند و جامعه را نجات بدهد خاطرنشان كرد: ارزش و منزلت خود را بدانيد و اگر كسي به بسيج بي احترامي كند در آتش جهنم خواهد سوخت چون بسيج شجره طيبه است.

خط قرمز پليس، امنيت اخلاقي است و در اين راه تا آخر ايستاده ايم

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي كيش نيز در اين نشست در سخناني، خط قرمز پليس در جزيره كيش را امنيت اخلاقي دانست و گفت: در اين راه تا آخر ايستاده ايم.

وي در اين جلسه گفت: در اين نشست دو موضوع ، بحث ماهواره يا دجال واره و بحث امر به معروف و نهي از منكر مطرح مي كنم.

شعبانيان افزود: عملاً نيروي انتظامي هر روزه با اين دو حوزه درگير بوده و از طريق سيستم قضايي نسبت به جمع آوري ماهواره اقدام مي كنند و در اين خصوص عده اي از افراد جامعه موافق اين كار هستند كه همان بسيجيان مي باشند و نيروي انتظامي تنها در اين عرصه اقدام مي نمايد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي كيش در ادامه گفت: حلقه هاي صالحين بايد بتوانند در دل جامعه نفوذ پيدا كنند و با اين معضل مبارزه كنند و نيروي انتظامي در پيش رو و جلودار اين موضوع مي باشد .

وي گفت: نيروي انتظامي اعتقادش اين است كه ماهواره "ام الفساد" جامعه مي باشد و اكثر ريشه هاي آسيب هاي اجتماعي بازخورد آن وجود ماهواره در خانه ها مي باشد و طرح ماهواره و امنيت اخلاقي را نيروي انتظامي انجام مي دهد و ما بايد در برابر ناهنجاري هاي جامعه سدي درست كنيم.

شعبانيان افزود : در زمينه امر به معروف و نهي از منكر پليس كيش با همكاري بسيج فرهنگيان اقدام به كار فرهنگي و امر به معروف و نهي از منكر انجام داده و بازتاب بسيار خوبي در سطح جزيره داشته است.

سرگرد شعبانيان در ادامه خاطرنشان كرد : ما بايد همفكري را در خصوص ماهواره و امر به معرف و نهي از منكر را در حلقه صالحين پايه ريزي كنيم و نيروي انتظامي با تمام قدرت پشتيبان بسيج مي باشد.

وي گفت: خط قرمز پليس كيش در جزيره امنيت اخلاقي مي باشد و ما تا آخر ايستاده ايم و اعتقاد داريم كه بد پوششي آفت هاي اجتماعي خيلي بدي در جامعه دارد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش در پايان از همه بسيجيان درخواست همكاري نمود و گفت: ما بايد بتوانيم با حضور در بازارها و اماكن عمومي با اين پديده شوم تهاجم فرهنگي مبارزه كنيم و دستور حضرت آقا در عرصه امر به معروف و نهي از منكر را به مردم تذكر داده چرا كه تذكر پليس به تنهايي كارساز نيست.

فرمانده مركز مقاوت بسيج كيش هم در اين مراسم ضمن خير مقدم به كليه حاضرين و تبريك اعياد شعبانيه از حضور سبز پوشان ناجا در جمع جمع بسيجيان و حلقه صالحين تقدير و تشكر نمود.

وي در ادامه گفت : بسيج و حلقه صالحين بايد در كنار نيروي انتظامي در خصوص معضلات استفاده از ماهواره و تهاجم فرهنگي فعاليت و تلاش مضاعفي داشته باشد.

سرهنگ صنعت كاران در پايان افزود : امورزه نيرو هاي مسلح با اقتدار در جامعه بين الملل مي درخشد و دشمن از طريق ديگري با كشور در نبرد است و آن هم جنگ نرم است و ما بايد با اين پديده شوم ماهواره و مواد مخدر مبارزه كنيم.

 



تاريخ : 11 / 3 / 1394برچسب:جلسات, | 21:18 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

سید روح‌الله مصطفوی ملقب به امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند که در 14 خرداد سال 1368 رحلت نمودند.

امام خمینی در روز بيستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهريـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 ميلادى) در شهرستان خمين از توابع استان مركزى ايران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد پـاى بـر خـاكدان طبيعت نهاد و در 14 خرداد سال 1368 هجری شمسی به ملکوت اعی پیوست.

 

مروری کوتاه بر وقایع زندگی امام خمینی(ره)



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 3 / 1394برچسب:تسلیت, | 12:35 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم باور کنیم که توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی و غنای معنوی و ارزشی آن، نیازمند تقویت حضور مدیرانی است دانایی محور، تحول طلب و مردم دوست در گره گاه های نظام اداری – اجرایی کشور از یک سو، تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشبرو (با ویژگی هایی که از آن به اختصار گذشتیم) از سوی دیگر، و بها دادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه عزت طلب، آرمان خواه و اسلامی ما.

روز ارتباطات عمومی با چنین چشم داشت ها، بیم ها و امیدها بر تمامی رهروان سختکوش و مومن این عرصه ها، فرخنده و مبارک باد.   

        پيامها

1.   روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است. بیایید با عقاید و افکار تنگ نظرانه خود، آب را گل نکنیم.

2.    اگر می خواهید دیگران بدانند چه میکنید به روابط عمومی متوسل شوید.

3.   روابط عمومی سنگ همه را به سینه میزند ولی چرا عده ای به او سنگ می زنند؟!؟

4.    روابط عمومی را با چشمی دیگر ببینید تا راز و رمزها، پیچیدگی ها و لطایف آن بیشتر بر شما نمایان شود.

5.   روابط عمومی می تواند قدرت رقابت و پذیرش ریسک را بالا ببرد.

6.   روابط عمومی ابزار دست مدیریت نيست؛  فلسفه مديريت است ، اگر ناكار آمد شود ، مديريت  فرسوده و ناکارآمد می شود.

 7.   مدیر تا اعتقاد به روابط عمومی نداشته باشد، روابط عمومی نمی تواند معجزه کند.

8.    به روابط عمومی خود اختیار و مسؤولیت بدهید و محافظه کاری و ترس را کنار بگذارید.

9.   کار روابط عمومی کار دل است آن را با گل اشتباه نگیرید.

10.   روابط عمومی محل نگهداری اشیا عتیقه نیست؟!؟

11.   سرکوفت زدن به روابط عمومی، تحقیر خویشتن است.

12.   روح روابط عمومی با ایستایی و سکون منافات دارد.

13.   استفاده از تکنولوژی روز و ایده های نو، روابط عمومی را آبدیده تر می کند.

14.   همه شور و نشاط و حيات يك سازمان به روابط عمومي بستگي دارد.

15.   روابط عمومي براي يك فرد كار نمي كند براي نظام كار مي كند.

16.     روابط عمومي صرفاً بدنبال اطلاع رساني نيست بلكه مكمل اين فرآيند را «اطلاع يابي» مي داند.

17.     در روابط عمومي هدف انتفاعي فوري و مستقيم در ميان نيست، بلكه تمام توجه به نتابج و آثار آينده معطوف ميباشد.

18.     روابط عمومي ها نبايد توجيه گر سياست غلط باشند بلكه بايد در پاسخگويي به مردم و در برقراري ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند.

19.     درهای سازمان، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند. و این آغوش باز روابط عمومی است که همواره پذیرای شماست



تاريخ : 26 / 2 / 1394برچسب:پیام تبریک, | 13:55 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |

 

    نخستین کارگاه اموزشی سرمایه های انسانی بسیج حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد

مسئولین و رابطین نیروی انسانی پایگاه ها وحوزه های مقاومت بسیج درنخستین کارگاه آموزشی سرمایه های انسانی سال 94 شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) به نقل از پایگاه خبری امام سجاد (ع) استان هرمزگان از کیش، مسئولین نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش دراین کارگاه آموزشی با تشریح برنامه های سال ارسالی از سوی مسئولین نیروی انسانی مراکز گفت: در سال جدید تمامی فرم های موجود باید مطابق برنامه ارسالی آماده و در موعد مقرر تحویل مسئولین رده های بالاتر شود.

وی با تشریح نحوه جذب و تکمیل فرم های ارسالی از سوی پایگاه ها به حوزه های مقاومت افزود: فرم های مذکور در حوزه های مقاومت باید به صورت سیستمی تکمیل شده و فرم هایی که با دست تهیه شود مورد پذیرش نخواهد بود.

حسن صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیزدر بخشی از این کارگاه آموزشی به اهمیت جذب نیروهای جدید اشاره کرد و گفت: زمانی می توانیم کار تشکیلاتی انجام دهیم که عضو گیری کرده باشیم. هر کس که دلش با نظام و انقلاب است از نظر ما بسیجی است.

وی فرآیند تکمیل پرونده ها و ثبت سوابق بسیجیان را از مهمترین وظایف نیروی انسانی خواند و تاکید کرد: ممکن است در آینده افراد به سوابق گذشته خود نیازپیدا کنند که در صورت وجود نواقص در پرونده دچار مشکل شده و نتوانند از خدمات بسیج استفاده کرده و حقی از آنان ضایع شود.

 



تاريخ : 17 / 2 / 1394برچسب:کارگاه آموزشی , | 17:31 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |

سالروز تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مبارک باد

دوم ارديبهشت هر سال يادآور تدبيرحکيمانه امام خميني (ره) در تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است که ايستادگي در برابر ابرقدرت هاي شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسيني را بيش از پيش نصيب ملت غيور ايران کند.

يکي از نهادهايي که پس پيروزي انقلاب اسلامي به فرمان امام خميني (ره) تشکيل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود که در ارديبهشت ماه سال 1358 شوراي انقلاب با تأسيس شوراي فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گامي اساسي در راه سازمان دهي اين نهاد برداشت.

در آن زمان، دستگاه دفاعي و امنيتي بازمانده از دوره پهلوي، به پاک سازي و بازسازي نياز داشت که بر اساس همين نياز، کميته هاي انقلاب اسلامي با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به صورت خودجوش تشکيل شد تا از فعاليت ناجوانمردانه ضدانقلابيان در داخل کشور جلوگيري کند و توطئه هاي دشمنان را خنثي نمايد.

در حقيقت هدف از تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن و کوشش در راه تحقق آرمان هاي الهي و گسترش حاکميت قانون بود که البته تقويت توان دفاعي جمهوري اسلامي از راه همکاري با ديگر نيروهاي مسلح و آموزش نظامي، از ديگر اهداف تشکيل اين نهاد شمرده مي شود.
وظايف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي وظايف اين نهاد انقلابي در نخستين اطلاعيه شوراي فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شانزدهم ارديبهشت سال 1358 اين گونه اعلام گرديد:
کمک به اجراي امور انتظامي، امنيتي و کنترل تعقيب و دستگيري عناصر ضد انقلاب؛

مبارزه مسلحانه عليه جريان هاي مسلحانه ضد انقلاب؛

دفاع در برابر حملات و اشغال گري هاي عوامل يا قواي بيگانه در داخل کشور؛

همکاري و هماهنگي موثر با نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران؛

کمک در اجراي دستورات انقلاب اسلامي و دادگستري دولت جمهوري اسلامي؛

حمايت از نهضت هاي رهايي بخش و حق طلبانه مستضعفين جهاني تحت نظارت مقام معظم رهبري؛

کمک به پيشبرد طرح هاي عمراني.

فعاليت هاي سپاهسپاه هم زمان با توطئه هاي گروهک هاي ضد انقلاب و اعلام جنگ مسلحانه بر ضد نظام مقدس جمهوري اسلامي، به مقابله با اين توطئه ها پرداخت و با کشف و انهدام خانه هاي تيمي، توطئه شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

يکي از شگردهاي آنان، استفاده از گروه هاي مزدور داخلي بود؛ آنان با حوادثي همچون ماجراي گنبد، غائله خوزستان و اغتشاش کردستان، مي خواستند نظام مقدس جمهوري اسلامي را از درون متلاشي کنند.

سپاه پاسداران بر اساس رسالتي که بر دوش داشت، يکي از نخستين نهادهايي بود که به سرکوب گروه هاي وابسته پرداخت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ابتدا جزو نيروهاي شهري محسوب مي شد، امّا با توجّه به شرايط خاص جامعه و پراکندگي قواي انتظامي، مأموريت حفظ نظم و امنيت عمومي را عهده دار شد و با شروع جنگ تحميلي عراق عليه ايران، اين نهاد مقدّس با بسيج نيروهاي مردمي به دفع حملات دشمنان پرداخت و براي حفظ و استمرار نظام مقدّس جمهوري اسلامي به صحنه هاي مبارزه عليه استکبار جهاني پا گذاشت.

جايگاه سپاه در جنگ تحميلي

حمله ناجوانمردانه ارتش عراق به سرکردگي آمريکا و تحميل جنگ از سوي رژيم بعث به جمهوري اسلامي، صحنه جديدي از امتحان الهي را پيش روي سپاهيان پاسدار گشود و مسئوليت سنگين دفاع از مرزهاي ايران اسلامي را بر دوش آنان نهاد.

برادران دلاور سپاهي با توکل به خداوند و با سرهاي پرشور و دل هاي پرسوز به مقابله با دشمن متجاوز شتافته و در برابر متجاوزان به دفاع پرداختند.

جايگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت هاي بي شمار رزم آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمي گنجد و تنها بايد همان جمله معروف امام راحل را يادآور شد که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».حضور سپاه در عرصه سازندگي پس از پذيرش قطع نامه 598، سپاه پاسداران افزون بر وظيفه اصلي خود که حفظ کيان اسلامي کشور بود، بر اساس فرمان مقام معظم رهبري، وارد ميدان سازندگي کشور شد.

هدف سپاه از ورود به اين عرصه، استفاده بهينه از منابع و امکانات اقتصادي و عمرانيِ موجود در سپاه، مشارکت در اجراي برنامه هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور، کسب تجربه و دانش فني به منظور افزايش توان دفاعي سپاه، تداوم ارتباط سپاه و مردم و ايجاد بستر مناسب براي مشارکت نيروهاي متخصص بسيجي در توسعه کشور بود.

اينک سپاه پاسداران در راه آباداني و عظمت کشور اسلامي ايران، تمام تلاش خويش را به کار گرفته است تا در اين ميدان مقدّس نيز حضوري فعّال و سازنده داشته باشد.

اين نهاد مقدس در فعاليت هايي از قبيل سدسازي، راه سازي، کشاورزي، دامداري، طرح هاي آب رساني و گازرساني و احداث واحدهاي مسکوني نقشي فعال و پرثمر ايفا کرد.

پس از فراغت از جنگ، قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء صلي الله عليه و آله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در راه مأموريت دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و توسعه همه جانبه کشور، وارد عرصه سازندگي شد.
اين مرکز با اجراي طرح هاي بزرگ ملي و محلي در زمينه هاي گوناگون، مانند سد سازي، جاده سازي، زه کشي و احداث کانال، ساخت تصفيه خانه، احداث خطوط انتقال آب و گاز و نفت، ساخت سازه هاي شناور، بندر، اسکله و موج شکن، ساخت پالايشگاه، احداث تونل، سازه هاي زيرزميني، مخازن نفت و آب، حمل و نقل، معدن، کشاورزي، خدمات مشاوره اي و غيره، کمک به دولت جمهوري اسلامي و خدمت به مردم را هدف خود قرار داد.

پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي اگرچه سپاه براي مقابله با انواع تهديدهاي موجود، هويتي نظامي يافت اما نظامي گري، در واقع يکي از جنبه هاي وجودي اين نهاد مقدس را تشکيل مي داد.

پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در همه شئون کشور، اصلي ترين مأموريتي بود که از روزهاي نخست از سوي حضرت امام خميني (ره) و ديگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.
در دهه اخير که دشمنان بيداري اسلامي، دايره تهديدهاي خود را در حوزه فرهنگ، متمرکز و سطح عمليات رواني خويش را گسترده کرده است، انديشه اي مقدس در سطح فرماندهان عالي سپاه شکل گرفت که به فعاليت هاي فرهنگي معتقد است.

اين ديدگاه که از حساسيت اوضاع فرهنگ جهاني و تهديدهاي بر ضد جهان اسلام سرچشمه مي گيرد، مي کوشد فعاليت هاي فرهنگي سپاه را به عنوان يکي از مأموريت هاي اصلي اين نهاد در کنار مأموريت هاي ديگر ببيند.

نگاهي به عملکرد سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثي سازي توطئه ها و خاموش کردن شعله فتنه هاي کور گروهک هاي داخلي و گذري بر عملکرد سپاه در سنگر سازندگي و طراحي و ساخت سلاح ها و تجهيزات فوق مدرن نظامي، همه گوياي موفقيت هاي روزافزون اين نهاد افتخارآفرين است.

سپاه پاسداران در آينه کلام امام خميني (ره(

حضرت امام خميني (ره) در بخشي از سخنان خود در حمايت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مي فرمايند «من از سپاه راضي هستم و به هيچ وجه نظرم از شما برنمي گردد، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ من سپاه پاسداران را بسيار عزيز و گرامي مي دارم، چشم من به شماست، شما هيچ سابقه اي جز سابقه اسلامي نداريد».
ايشان همچنين درباره نقش سپاه در پشتيباني از جمهوري اسلامي فرموده اند «سپاه پاسداران که رُکني بزرگ در پيروزي انقلاب اسلامي است، با اقتدا به مولاي خود سيد مظلومان ـ عليه الصلوة والسلام ـ نجات بخش ملت ايران و اسلام عزيز از شب هاي تاريک و ظلماني ستمشاهي بود و در پاسداري از انقلاب و هدف هاي آن، عاملي مؤثر و رُکني رکين بوده و هست».در سايه سار کلام رهبري رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت اللّه خامنه اي نيز درباره جايگاه سپاه در نظام جمهوري اسلامي ايران مي فرمايند «سپاه در تاريخ شناخته شده خود ما، يک پديده کم نظير و شايد بي نظير است؛ يعني سپاه، موجودي است که ولادت و رشد و نماي آن در صحنه انقلاب، آن هم در عرصه دشوارترين آزمون هاي انقلاب بود سلام بر پاسداران غيور به راستي پاسدار، هرگز صراط مستقيم خويش را فراموش نمي کند و در هياهوي زندگي هيچگاه مسير رو به کمال را گم نخواهد کرد زيرا او به خوبي مي داند که پاسداري به ايمان و عمل، ولايت، اطاعت، تعهّد و تقواست؛ پس هرگز وظيفه پاسداري خويش را فراموش نمي کند.

سلام بر پيشواي پاسداران، الهام بخش عزّت و افتخار، حضرت حسين ابن علي (ع) که با فدا کردن جان، عشق و ايثار را معنا کرد و سلام بر فرزندان حضرت روح الله، حماسه سازان عاشورايي هشت سال دفاع مقدس و سلام بر پاسداران شهيد که با همت بلند خود ايران زمين را از چنگال دشمنان حفظ نموده و در اين راه جان خود را فدا کردند.

 



تاريخ : 2 / 2 / 1394برچسب:, | 10:24 | نویسنده :  پايگاه خاتم الانبیاء (ص) |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد